Re: ściągnięcie radiatora z procesora [Socket370][Pentium III FCPGA]

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 08:57:41 MET DST

> A nie lepiej dołożyć wentylator do istniejącego radiatora, gdzieś z boku,
> aby sobie dmuchał na niego?
> Jeżeli radiator jest przewidziany do pracy bez wentylatora to powinno
> wystarczyć.

Teraz jest przymocowany "drucikami" Arctic taki jak do obudowy i jest dobrze
ale to prowizorka. Sprzęt to taki - pół serwer :) i zdarza się że chodzi 24h
/ dobę i nikt go nie dogląda. W zimie problemu nie było, sam wentylator z
obudowy nie pomaga.

Miałem taki pomysł żeby było porządnie i na dłużej, żeby zamontować jakiś
dedykowany do podstawki wentylek i mieć spokój.
Chodzi mi jeszcze po głowie pomysł bardzo dobrej wentylacji całej obudowy
(nadmuch i wyciąg) niestety nie mam teraz drugiego do dyspozycji.