Radeon Nvidia Linux

Autor: <p206_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 08:49:06 MET DST

Witam

Postanowilem polaczyc kompa z TV. Poniewaz moj stary GForce 2MX nie ma wyjscia
telewizyjnego wiec jestem zmuszony go zmienic na cos innego/nowszego.
Poczytalem troszke i wstepnie wybralem Radeona 9550 od Gigabyta. A teraz garść
pytan: Jak wygląda dostępność sterowników do Linuxa dla tej karty? Może ktoś
poleci mi inną kartę biorąc pod uwage: niedroga (230 zł to max a najlepiej
żeby było mniej), bezproblemowe działanie pod Linux-em (Fedora), wyjście
telewizyjne (z przyzwoitym obrazem), wydajność troszkę lepsza od GF2 (czylli
żeby Fallout Tacticts jako tako chodził).

Pozdr,
Mafus