ściągnięcie radiatora z procesora [Socket370][Pentium III FCPGA]

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 08:00:11 MET DST

Witam,

Mam procesor z markowego sprzętu na którym "naklejony" jest radiator na
procesor [PIII733 Socket370 FCPGA]. Chciałbym jednak radiator wymienić na
radiator z wentylatorem (w zimie jest ok, ale po ostatnich upałach wolę nie
ryzykować przegrzania).
Próbowałem go podgrzać i jakoś podważać ale albo robię to za słabo i brakuje
mi pewności siebie albo jest jakiś "myk" jak to odkleić. Boję się ukryszyć
procesor.
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia? Może mój model się bardziej "zapiekł"?

Pozdrawiam,
Daniel