dziwne zaklocenia miedzy 2 komputerami - zabawny problem

Autor: Michal Pyka <symulakrum_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 02:06:12 MET DST

Taka konfiguracja: 2 komputery podpiete do jednego modem-routera;
dzialaly od zawsze, czyli od blisko roku.
Taki problem: po reinstalu jednego komputera, w drugim... przestaje
czesciowo dzialac klawiatura/ mysz i/lub WindowsXP. W momencie wyjecia
kabla sieciowego - wszystko wraca do normy. Kabel wpiety - sytuacja jak
wyzej. Generalnie zabawne, tyle ze nie umiem sobie z tym poradzic a jest
to jak dla mnie dosyc cudaczne. Nigdy mi sie cos takiego nie
przytrafilo. Ktos z grupowiczow moze ma jakis pomysl / rade?

-
MP