Re: Którą drukarkę do 250 zł wybrać?

Autor: ucho <ucho_at_blablao2.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 01:17:56 MET DST

>w Epsonie nie, ale na codzień mam do czynienia z drukarkami....

ooo to może kolega podpowie mi rozwiązanie problemu. Mam canona IP2000 i
ostanio zaczął mi drukować poschodkowane linie proste, a ja używam drukarki
głównie do drukowania rysunków :/. Próbowałem ustawiać głowicę, deseń się
wydrukował powpisywałem numerki deseni o najmnijezej liczbie białych pasków
i dalej to samo :/. Czy jedyne wyjścieto oddanie drukarki do serwisu czy
można jeszcze coś wykrzesac w domu??

pozdrawiam

ucho