Prosba o pomoc w wyborze drukarki

Autor: xangel <xangel_at_op.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 00:03:54 MET DST

witam serdecznie!
prosze o pomoc w wyborze drukarki: potrzebuje atramentowke w cenie do
ok.400 zl do zastosowan typowo domowych czyli wydruki textu okraszonego
grafika oraz od czasu do czasu wydruk pojedynczych zdjec. wstepnie
wysegregowalem kilka modeli ktore mieszcza sie w cenie i ogolnie
przyjetych kryteriach a mianowicie:
- epson c86
- canon ip2000
- canon ip3000
- hp 7450
- hp 7760
- hp 5740
- lexmark odpada gdyz ze wzgledu na miejsce zamieszkania mam ograniczony
dostep do tuszow innych niz od producenta
prosze o pomoc z uwzglednieniem rowniez ekonomicznych aspektow
uzytkowania. licze na opinie uzytkownikow gdyz testy np. chipa (4 pierwsze
miejsca - hp) jakos mnie nie przekonuja)
serdeczne dzieki za pomoc
jacek