Re: pytanie o: Logitech UltraX Cordless Media Desktop

Autor: rotux <rotux_at_autograf.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 21:57:51 MET DST

> Ja mam UltraX ale na kablu - jest doskonała !!!
> Te dodatkowe funkcje działąają !

Jakieś 3 miesiące temu po naczytaniu się w sieci podobnych komentarzy zakupiłem
ultraxa na kabelku.. i dziś piszę z klawiatury BTC 6300slim.
Logitech fajnie wygląda ale jest kilka niby drobiazgów... w takim BTC ktorego
mam teraz jest zauważalnie lepiej za mniejsze w sumie pieniądze.
Do rzeczy: klawisze: nie są zbyt ciche; mają wg mnie za twardy "klik" /mam
porównanie z nowym laptopem asusa i klawą którą mam teraz/; kolejny szczegół:
klawisze, co można poczuć przy lekkim ich dotykaniu, są luźno zamocowane i
wydają taki trochę szeleszczący dźwięk - ani to przyjemne, ani nie świadczy o
dobrej jakości; faktura tworzywa z którego wykonane są klawisze: jest stosunkowo
mocno chropowate i w porównaniu z BTC czy laptopem raczej nieprzyjemne w dotyku.
Powyższe zastrzeżenia może są troche śmieszne i wygląda to jak szukanie dziury w
całym ale moi koledzy z roku akurat mają w akademiku na sąsiednich komputerach
loga i btc i także ich opinia brzmi: logitech nie jest tak cudny jak mogłoby się
wydawać, na btc pisze się znacznie wygodniej i szybciej.
Dodam, ze nie jestem jakimś wrogiem logitecha, mam ich myszkę i głośniki i
jestem zadowolony. Jednak klawiatura mnie trochę zawiodła. Tak więc ze swojej
strony polecam potestować w jakimś MM loga i może coś konkurencji - wydaje mi
się że większość opinii w necie nt ultraxa to recenzje ludzi, którzy kupili loga
ale nie mieli okazji poklikać na czymś podobnej klasy od konkurencji.
pzdr.