Temperatura procka

Autor: Sławek 'DeSyl' H. <desyl_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 20:16:28 MET DST

Witam,

W zestawie z Sempronem 2500 mam założony ArcticCoolerT2. Temperatura
procesora dochodzi do 68 C a przy gorących dniach nawet wyłącza się
termicznie. Przy temp. 68 wentylator ma 2000-2100 obr/min.
Cały zestaw jest nowy. Zgłosiłem do serwisu wentylator, ale twierdzą, że
jest OK (co prawda nawet nie testowali, ale mówią, że ten typ tak ma). Pasta
przewodząca jest OK.
Czy może to być problem procka lub płyty głównej ?
Dodam, że pod procesorem jest karta graficzna z radiatorem (Radeon 9500) ale
bez wentylatora. Grzeje się mocno i ciepło idzie na procesor, ale czy to
może być przyczyna ?

Proszę o pomoc i pozdrawiam
Sławek