pytanie o: Logitech UltraX Cordless Media Desktop

Autor: gibs0n <gibs0n_at_nie.wysylaj.^_^.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 20:14:17 MET DST

Witam

Przymierzam sie do kupna klawiaturki Logitech UltraX Cordless :), jednak
zanim to "popelnie" chcialem spytac Was czy ktos juz owa klawiature
posiada ?

Otoz bardzo interesuje mnie dzialanie "dodatkowych" klawiszy, tych
rozmieszczonych na klawiszach funkcyjnych F1-F12. Aktualnie mam Logitech
Internet Navigator SE i jest tu taki bajerek, ze do dodatkowego
przycisku moge przypisac MENU, ktore objawi sie na ekranie monitorka
zaraz po nacisnieciu owego guziczka :). Wtedy wystarczy nacisnac np.
jakas literke, aby uruchomic wczesniej zdefiniowany program :). I tak
np. mozna nacisnac: dodatkowy przycisk + "o" i uruchomi sie FireFox, a w
nim wladowana zostanie strona Onetu :).

Dobra, do rzeczy: czy wlasciciele UltraX Cordless moga byc tak uprzejmi
i oswieca mnie czy takie "bajerki" sa mozliwe na tej klawiaturce ? :)

pozdrawiam

--
gibs0n