Re: Dwa notebooki - porownanie i prosba o ocene.

Autor: fel <hlucasWYTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 18:58:03 MET DST

On Mon, 6 Jun 2005 17:25:46 +0200, "Czajson" <private@exit.pl> wrote:

>Obie grafiki korzystaja z pamieci systemowej,

Skad te informacje? Wedluga danych technicznym Maxdata jest to pamiec
wylacznie graficzna. Przy Compaq jest oznaczona jako "discrete". Czy
to jest oznaczenie pamieci dzielonej?

>wiec do jakiejkolwiek
>pracy w 3D potrzebujesz duzo RAMu.

Ok, wiem. Planuje isc na kompromisy, po prostu. Tez znacznie lepiej
gdy, pamiec graficzna oddzielona jest od systemowej.

>Z tego co mi mówila konsultantka w
>salonie ten HP jest bardzo halasliwy ze wzgledu na zastosowany w nim
>procesor.

Ok, przyjalem, cenna uwaga.

>W dodatku to bardzo stary model.

Coz, oba sa stare. Mnie tak to bardzo nie przeszkadza, o ile uda sie
na nim pracowac. Cena jest za to calkiem przystepna, a cos kupic
musze.
W koncu lepsze to, niz jakis inny chipset graficzny. Choc jeszcze
interesuje mnie Intel Media Graphics Accelerator 900. Podobno nie jest
zly.
Znlazlem jeszcze dwa laptopy. Linki do specyfikacji:
1. nx6110 http://www.hp.com.pl/overview/14564 IGMA 900 do 128MB
2. nx9110 http://www.hp.com.pl/overview/14278 Radeon 9000 do 128MB
3. nx9105 http://www.hp.com.pl/overview/14508 GeForce4 go420 32MB (ten
juz byl)
Ktory z nich bedzie najbardziej wydajny graficznie? "Najmniej
niewydajny"?
Wszystkie maja chipsety graficzne z dzielona pamiecia, wg. Twoich
informacji ostatni rowniez.

Dzieki za odpowiedz. Rowniez do poprzedniego mojego posta.

Pozdrawiam
fel