Re: Live 5.1

Autor: panther <panther_at_matcom.com.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 18:47:16 MET DST

> Czy ktoś wie czy jest jakis programik do ustawiania glosnosci poszczegolnych
> kanalow? (chodzi mi o przod tyl i bas/center)

hmmm
w ffdshow, w module audio, mozna sobie wprowadzic wlasne ustawienia
poszczegolnych kanalow - matryca - czyli wybieramy krory kanal wejsciowy
ma byc skierowany na odpowiednie wyjscie plus jego
wzmocnienie/tlumienie.
Tylko ze to jest tylko filtr DirectSound i bedzie dzialal w
aplikacjach które wykorzystuja DS
(np. w WMP i nakladki, nie wiem czy to z grami zadziala )

pozdrawiam
panther