Dysk twardy

Autor: CYSTERNA <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 16:38:19 MET DST

Zamierzam kupic nowy HDD i bardzo zalezy mi na wydajnosci. Na plycie glownej
mam tylko ATA 100/133 nie amm SATA. Zastanawiam sie czy kupic zwykly ATA 100
czy dysk SATA i kontroler SATA. Jest jeszcze SCSI ale cena dla mnie
zaporowa. Które rozwiązanie propomujecie? Czy jest ktoś, kto przesiadł sie z
ATA100 na SATA ? Czy jest odczuwalna zmiana wydajnosci ? Mam jeszcze
kontroler RAID ale potrzewne sa co najmniej 2 dyski a ja slyszalem ze WinXP
ma problemy z RAIDAMI