Gigabyte GA-K8NF-9 nVidia nForce4 4x vs Win XP Prof x64 Edition Trial

Autor: mietek <no_spam__at_o2.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 15:32:30 MET DST

Gigabyte GA-K8NF-9 nVidia nForce4 4x vs Win XP Prof x64 Edition Trial

witam i pytam:
1. mam SB LIVE ! a on nie ma sterów pod nową windę, jak wymusić
zaisntalowanie muzyki zintegrowanej z PG (w biosie dałem auto).
2. jak włączyłem w biosie USB MOUSE SUPPORT (jakoś tak) - zeby w dosie
działała myszka USB to winda przestaje widziec klawiaturke jest zolty
wykrzyknik.

Jak ma ktos tę płytę i możliwość sprawdzenia to dziękuję.
---