jajka z DVD LG i Samsungiem

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 14:44:30 MET DST

punkt 1. dziś przegrzałem nieco (tak mniemam) mojego
ukochanego Samsunga 80Gb i co... wyłączył się (przestał się
kręcić), a ponownie włączył dopiero gdy wyraźnie ostygł... w
związku z tym pytanie - czy ja go zniszczyłem i popsułem,
czy to normalne i nic mu się nie stało...

punk2. co jest grane z tymi nagrywarkami LG, u mnie płytki
odczytuje tylko z szybkością równą maksymalnej szybkości
nagrywania - czyli nagrywanie 8x to i odczytuje 8x (DVD+R),
nagrywanie 4x to i odczyty 4x (DVD+RW), to samo z CD, a
CD-Audio nie odtwarza wolno, ale z makszymalną szybkością,
chyba nawet szybciej niż CD+R... ;o), płytki tłoczone czyta
na max. szybkości... no co jest do ch... jak miałem LiteOna
to jechał na maksa na wszystkich (nawet najgorszych
siepach)...