Re: Stacje FDD 1.2 MB

Autor: Adrian <adrianne54_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 12:01:10 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <premax@hot.pl> napisał w wiadomości
news:42a18fa6$1@news.home.net.pl...

> Nie, ale byly takie kabelki, ktore mialy przeplot. I to co bylo za tym
> przeplotem, to bylo stacją B (bodajze), a to podlaczone przed przeplotem
> stacją A. Albo jakos tak.

Dobra, ale wtedy są tylko 2 możliwości, albo 1.2 jest A, 1,44 jest B albo na
odwrót, a tu żadna z nich nie działa...
Jedna z tych stacji 1.2 jest na chodzie - gdy podłączyłem ją osobno, udało
mi się zamontować dyskietki i kopiować dane (ale sporo r/w error, co może
być winą albo stacji albo dyskietki).
Druga stacja autentycznie nie chodzi (device error) ale może trzeba ją jakoś
specjalnie potraktować?

Adrian