Monitor LCD NEC MultiSync LCD 1510V

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 11:56:31 MET DST

Witam wszystkich
Co sądzicie o monitorze LCD NEC MultiSync LCD 1510V? Czy jego obraz jest ostry i czy nie smuży zbytnio w grach? Jak oglada się na nim filmy? Nigdzie nie mogłem znaleźć do niego parametrów czasu reakcji, ani opini. Może jest inna nazwa tego modelu przeznaczona na europe? Coś kiedyś czytałem, że NEC zmienia symbole w zależności od kraju przeznaczenia.

Pozdrawiam