Re: Dokładka pamięci a restart kompa

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 11:21:28 MET DST

Użytkownik "tuchatek" <jawost@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d7vha0$t34$1@news.mm.pl...
> Witam, mam problem z powtarzającym się rezstartem kompa. Dwa dni temu
> dołożyłem pamięć DDR APACER 256 KB PC3200 CL2,5.

Mój kumpel, jak dołożył 256 do istniejących 256, to zasilacz mało co frytek z
płyty głównej nie zrobił. Złącze zasilacza ATX i płyty głównej prawie na stałe
się połączyło i zmieniło kolor. Po mojej sugestii, kupił FSP 300 i komp przestał
mu się restartować. Miał wcześniej L&C 230W i się śmiał ze mnie (jak mu
działało), że tyle kasy wyłożyłem na zasilacz (320 zł Chieftec 420W). Po
obejrzeniu płyty przestał się śmiać, ale płyta działa dalej, tylko złącze
"inaczej" wygląda. Musiał odłączać przy pomocy noża ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!