Re: PFC w zasilaczu

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 08:53:01 MET DST

> Bardziej codziło mi o stronę wizualną bo kupiłem zasiłkę, sprzedawca
> wspomina o PFC a producent milczy o tym na swojej stronie więc chciałbym
> sprawdzić czy faktycznie nie ma i czy sprzedawca robi w balona. Tylko nie
> bardzoo wiem jak zidentyfikować układ :(

Przeciez napisał Ci ze pasywne to "dławik" to takie duze cięzkie prostokątne coś jak
transformatorek, mozna to od razu zauwazyć bo są sroby ktorymi jest zazwyczaj
przykręcone do obudowy zasilacza.

Na kazdym zdjęciu zasilacza z pasywnym PFC go widać:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/chieftec_ATX1136H.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/Chieftec_ATX410.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/modecom_300gt.html

GM