Re: partycja/plik wymiany - gdzie na HDD najwydajniej?

Autor: pe3no <pe3no_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 01:42:21 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> A co to za komputer? Jeśli jakiś archaiczny, to faktycznie warto się
> zastanowić nad położeniem swapa, ale jeśli to coś w miarę
> nowoczesnego, to szkoda Twego czasu.

To jest laptop Acer TravelMate 2000 po "tuningu",
polegającym na tym, że oprócz 30 GB 4200 TravelStara,
dołożyłem mu 80 GB Toshiba 5400 rpm.
Zamierzam na 30 trzymać systemy ale partycje/pliki wymiany
na 80 GB. Jako że całość od nowa przeinstalowuję (rewolucja),
zamierzałem przy okazji pokombinować z owym "umiejscowieniem"
partycji/pliku wymiany, aby ew. coś przyspieszyć.

pozdrawiam~Piotrek~pe3no