Problemy z uruchomieniem instalatora pod Windą XP

Autor: .::. <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 19:12:58 MET DST

Czesc

Podczas uruchamiania w systemie WinXPSp2 instalki Samochodowego Atlasu
Polski 2003 - zamieszczonego na CHIP 04/2003 jako full version i do tej pory
bez problemu instalujacego sie - pojawiała mi sie następujaca informacja :

16-bitowy podsystem Windows
C:\Windows\System32\Autoexec.NT. Ten plik systemowy
nie nadaje się do uruchomienia aplikacji systemu MS-DOS
lub Microsoft Windows. Wybierz przycisk Zamknij,aby
zakończyć działanie aplikacji.

I to tyle................ :-(
Do tej pory setup tej aplikacji bez problemu pozwalał na zainstalowanie tej
aplikacji - bardzo przydatnej w porze urlopowej,
a po urlopowej porze wyinstalowywanej. A tu taka BOMBA - nie wiem zupełnie o
co idzie.
Proszę o poradę - bardzo :-)

pzdrw

.:<Kasjopejczyk>:.
Athlon 2200, 512 MB Kingston, Asus A7N8X-X (NForce2-400),nagrywara dvd
SONY,Live 5.1
XFC GeForce4 Ti4200 128MB, 40 HDD Seagate