Re: Uszkodzone sektory na dysku - problem wraca jak bumerang...

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 18:54:57 MET DST

> Mam backup na płytce, ale mam na nim tylko system + najczęściej używane
> programy. Po przywroceniu systemu i tak musze dogrywać, konfigurowac itp.

a na pewno masz test pamieci ?? wiesz ja tez mysalem ze mam dobra pamiec --
ale mme test 32 na tescie 5 zaczol mi pokazywac przeklamania ( czyli po
jakiesj 1 godzinei testu ) .

a te sektory sa fizycznie uszkodzone czy tylko poprzez zly zapis .
wiesz windowsach byl taki blad przy zamykaniu ze sytem sie wylanczal zanim dysk
zapisal wszystkie zmiany na dysku .

a co tobie mowi AODA/Everest ?? tam mozesz sie dowiedziec co zglasza
S.M.A.R.T -- np czy dysk sie nie przegrzewa , czy dysk uzywa z zapasowych
sektorow , najbardziej niekorzystne otczyty , przeklamania CRC .

a nie probowales przenies np swapa na inny dysk fizyczny , albo wogole dac
system na drugi dysk a na tym niepewnym trzymac gierki , lub dane ktore mozna
szybko odtworzyc .