Re: Kieszenie ,dyski 2.5 cala na USB?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 18:41:11 MET DST

Użytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisał w wiadomości
news:d7v779$jth$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No to wkoncy dysk 2.5 cala 80 GB na kieszeni USB bedzie chodzil w laptopie
> podpiety bezposrednio pod jeden port USB czy to zalezy od kieszeni czy od
> dysku, czy mam kupowac w ciemno czy umowiac sie ze sprzedawca i na miejscu
> sprawdzic?

sprawdzic na miejscu - szczegolnie w laptopie w specyfikacji usb
jest okreslony max prad pobierany przez urzadzenie na 500mA;
w starych stacjonarnych kompach czesto linia zasilania usb byla podpieta
bezposrednio pod 5v z zasilacza i nie wystepowal problem z niewydolnosca
 pradowa usb ale laptopy zbudowane sa znacznie bardziej energooszczednie
i lepiej sprawdzic przed zakupem dysku czy usb da tyle pradu ile potrzeba.

pzdr