problem

Autor: Roman751 <roman751_at_wp.pl(no-spam)>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 18:07:57 MET DST

Gdy klikam na przycisk start w win xp, menu pokazuje sie dopiero za okolo 5
sek, nie zawsze sie tak dzieje ale co jakis czas, są jakies przestoje.
Problem występuje tylko na Win XP SP2 na dysku w Raidzie0 2 x Raptor 74 GB
na kontrolerze zintegrowanym z plytą Promise 376. Na dysku na ktorym tez mam
zainstalowany Win XP SP1 Hitach 80 GB IDE problem nie występuje. Mam słaby
zasilacz mianowicie Megabajt 300W i zamierzam go wymienic na większy i
lepszy ale nie wiem czy to przez to tak sie dzieje.
Oto lista co mam w kompie:
2 raptory 74GB 10.000 obr/min spięte w RAID
1 dysk IDE Hitachi 80 GB 7200 obr/min
Procesor Intel Pentium 4 2.4 Ghz
Pamieci 2 x 512 MB Geil PC 400
CD Rom LG
CDRW ASUS
SB Live!
Karta sieciowa
Karta TV
5 wentylatorow 80X80

Czy jest to wina zasilacza, win XP czy jescze cos innego?
Prosze o porade

pozdrawiam