wieszające sie gry

Autor: Baaam <okeey_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 17:23:16 MET DST

Witam

Mam problemy z grami: Sudden Strike 2, Call Of Duty, The Word War I
battelfields. Gry te się uparcie wieszają . Call of duty i Sudan Strike
zamierają w trakcie gry, the word war I przechodzi do windowsa.

Nie mam żadnych problemów z takimi grami jak: Need for speed Undergraund 2
i innymi z tej serii, Medal of Honor, Oparation Flaspoint, Xpend Rally,
Vietcong.

Mam zainstalowane najnowsze sterowniki do płyty głównej, karty graficznej i
najnowszy direct x.

Nie jest to wina systemu ani wirusów bo dysk już był kilka razy formatowany.
Także raczej nie jest to wina biosu bo wprowadzałem różne ustawienia. BIOS
był zmieniany na nowszy i wszystko bez zmian.

Gry się także wieszały gdy był zainstalowany tylko windows i sterowniki.

Raczej też wykluczam awarie karty graficznej bo usterki się powtarzały jak
była włożona inna karta graficzna. Moja karta chodziła bezbłędnie na innym
komputerze.

Te same gry z tych samych płyt zainstalowałem na innym komputerze i chodziły
bezbłędnie.

Ram był testowany programem Mem Test i nie wykrył żadnych błędów.

Sugerowano mi , że te błędy może powodować uszkodzona przezemnie płyta
główna. Spaliłem gniazdo ps2-gdy wymieniałem kabel w myszy zrobiłem zwarcie.
Ale mimo to komputer jest całkowicie sprawny. Mam nową mysz na USB.

Komputer nie był podkręcany, gry się zawieszają zaraz po uruchomieniu
komputera jak i po wielogodzinnej jego aktywności.

Specyfikacje komputera:

Win XP

Karta graficzna NVidia Ge Force 4 MX 440

Ram DDR 256 mb 333mhz

Płyta Główna ECS P4VXASD2+

Procesor Pentium 4 Celeron 1.7 Mhz

Dysk Twardy Seagate 120/7200