Re: skaner+drukarka - razem, czy osobno ?

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 14:48:38 MET DST

Hitler i Stalin nadal nie żyli a słynny grzebolog *owp* rzucił na grupę
dziwną wiadomość datowaną na 5 czerwiec ( niedziela) o godz. 13:52, o
treści :

> Dzięki.
> Ale czy taki lepszy skaner ma wpływ na jakość rozpoznawania pisma przez
> komputer ?
> Bo jeśli chodzi o zdjęcia to mi nie zależy.
> owp

Do skanowania i odczytywania teksty dla np. Fine Raidera to wystarczy
rozdzielczość 150 DPI, oczywiście wtedy z ramkami w tekście możesz się
pożegnać. Praktyczną rozdzielczością jest 200 DPI i skanowanie jako
czarno-biała fotografia.
Natomiast drukarka laserowa zapewni tańszy koszt wydruku jednej strony przy
przeciętnym zaczernieniu 5% i w niezbyt wyskokiej rozdzielczości 600 DPI
(standardowo) co przy tekście jest wystarczającą rozdzielczością.
Moim skromnym zdaniem wybrałbym skaner i drukarkę laserową w osobnych
urządzeniach.
Sam mam zestaw typu: skaner-HP2200c i drukarka-HPLJ1100 i na potrzeby
przetwarzania tekstu jest to nad wyraz dobra konfiguracja.
Pozdrawiam.

--
     ..::WISKOLER::..
Każdą kobietę mozna przekupić.