Który radiator mam wybrać na karte graficzna??

Autor: Piotr Lisicki <atechzlasu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 14:42:49 MET DST

Mam zamiar kupić sobie radiator na karte graficzna i nie wiem na który się
zdecydować, mam już dwa i musze wybrac jednego z nich. Będzie to Thermaltake
Extreme Giant III albo ZALMAN ZM-80 D + wentylator Zalman ZM-OP1, a może ty
masz jakis inny równie dobry radiator. Bardzo proszę o pomoc w wybraniu
radiatora!! I gdyby była taka możliwośc napiszcie odrazu czy pasuje do
Radeona 9550 256MB 128-bit i płyty głównej ASRock K7VT4A+. Z góry dziękuje.