Re: Pilny problem z Plyta ASUS lub karta graficzna 6600

Autor: Jacek <jacek115_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 14:32:24 MET DST

> A na czym się wogóle znasz?
Na roznych rzeczach, ale akurat nie na sprzecie... czy kazdy sie musi znac
na sprzecie?

> 1 - odpowida się pod cytatem (tekstem poprzednika)
Wielkie sorry, nie pisuje na grupy, wszedlem tutaj bo potrzebuje pomocy i
przepraszam za swoje lamerstwo. Tu masz racje.

> 2 - oddaj go w ręce kogoś, kto się na tym zna
Dzieki, taka pomoc jest mi najbardziej potrzebna! Nie ma jak ktos, kto wie
jak doradzic!
To to sam sobie moge wymyslec, na poczatku posta napisalem, czy oddac kompa
do serwisu. Na grupe pisze po to, zeby mi ktos doradzil co zrobic samemu,
bez oddawania kompa do serwisu!!!
Jesli ktos chce mi pomoc to niech pisze, a jak ktos nie chce, to niech sie
nie udziela.
Pozdrawiam