Re: Kieszenie ,dyski 2.5 cala na USB?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 13:58:52 MET DST

Jacek23 napisał(a):

> Witam
> Spotkalem sie z kilkoma opiniami sprzedwacow, niekt. mowia ze do podlaczenia
> dysku pow. 40 GB przez USB jest potrzebne dodarkowe zasilanie, inni mowia
> ze nie trzeba to jak to jest wlasciwie?

Nie trzeba. Unikaj tych, co wygadują takie bzdury :)

> Chcialbym kupic sobie dysk 80GB 2.5 cala na kieszeni i podlaczyc na USB do
> laptopa ale to dodatkowe zasilanie mnie zniecheca:(

Niepotrzebnie się zniechęcasz. Osobiście używam 40 GB dysku Samsunga 2,5" w
kieszeni USB i działa bez żadnego dodatkowego zasilania a kolega ma 80 GB
Caviar 7200 rpm, chyba seria BB, w kieszeni 5,25" i też bez żadnego
dodatkowego zasilania

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098