Pilny problem z Plyta ASUS lub karta graficzna 6600

Autor: Jacek <jacek115_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 08:27:03 MET DST

Witam
Pisze z prosba o pomoc. Kupilem wczoraj nowy sprzet i wszystko byloby ok,
gdyby nie to, ze jak proboje odtworzyc filmik, ktory zrobilem aparatem
cyfrowym, albo proboje uruchomic plyte DVD, to komputer sie wiesza, obraz
pokazuje taki zielony sniezek, i po 5-10 sekundach nastepuje reset
komputera. Nie wiem co zrobic, poinstalowalem wszystkie sterowniki jakie
byly w pudelku, do plyty, do karty graficznej. Zainstalowalem DirectX9,
proboje sciagac jakies kodeki i nic. Problem jest jeszcze taki, ze jeden
filmik co akurat mam na kompie chodzi ok i nic nie wiesza. Nie wiem co jest
grane - czy ktos mial podobny problem? Czy to jest ma zwiazek moze z plyta
lub karta graficzna?
Konfiguracja kompa jest taka: Plyta glowna ASUS P5GDC-V Deluxe, Procesor
Pentium 4 3.0, Grafika Gigabyte 6600, 1GB RAM, HDD Seagate Barracuda 200GB
SATA.
Bardzo prosze o pomoc bo juz nie wiem co z tym zrobic. Isc do serwisu? Oddac
kompa?
Z gory dzieki.
Pozdrawiam
Jacek