ASROCK P4I65GV pytania

Autor: <jacek_j23_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 07:22:49 MET DST

Witam
Po długiej i owocnej pracy na platformie PIII 1GHz postanowiłem zmienić
konfigurację na PIV. Z uwagi na to że nie potrzebuję zbyt mocnej konfiguracji
(ale powyżej PIII napewno), to mam pytania o płytę ASROCK P4I65GV.
A konkretnie mi chodzi o problem z kartami grafiki. Gdzieś na inecie (chyba na
Benchmark.pl) zetknełem się z opinią, że płyta ta ma problemy ze współpracą z
kartami grafiki z chipsetem ATI 9600. Faktem jaki zauważyłem jest to że na
płycie nie ma obsługi AGP 8X/4X lecz złącze kompatybilne z AGP 8X/4X.
Pytania więc brzmią:

1. Jak rzeczywiście wygląda ta współpraca tych urządzeń ?
2. Czy rzeczywiście są problemy z poprawnym wykorzystaniem DirectX 9.0c

Mam jednak prośbę do pewnej wąskiej grupy użytkowników grupy:
Prosze o nie pisanie opinii "nie na temat", chylę kapelusz przed tymi którzy
oszczędzą mi opnii w stylu są znacznie lepsze płyty takie jak... poprostu
jestem sknera i nie chcę płacic za markę. a wszystkie moje komputery do tej
pory które miałem były zawsze niezawodne dopóki nie stawały się zbyt wolne...
jak na moje potrzeby.

Pozdrawiam serdecznie i góry dziękuję za informacje w nurtującym mnie temacie
Jacek