Re: dwuwarstwowe czy czwustronne

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sun 05 Jun 2005 - 00:29:43 MET DST

On Sat, 4 Jun 2005 21:09:18 +0200, "KILu" <kilu@psxextreme.pl> wrote:

>Dla ścisłości - długość fali jest identyczna, laser jest po prostu inaczej
>zogniskowany.

I nie "kosmiczna technologia" a standard DVD - tloczone sa praktycznie
zawsze dwuwarstwowe (bo na jednowarstwowa film fabularny wchodzi na
dus a jak dluzszy - trzeba kompresje podkrecac ze szkoda dla jakosci
obrazu...). Drogie to sa plytki zapisywalne - i mam wrazenie ze jest
to glownie spisek producentow filmowych (zaporowa cena czyni
nieoplacalnym nielegalne kopiowanie filmow w celach zarobkowych) a
nadal wlasny film z wakacji idzie na dwuwarstwowej wypalic
(dwadziescia pare zlotych mzna przebolec), takoz jak ktos napalony na
niedostepny w handlu film to go skopiuje niezaleznie od kosztow - ale
takie kopiowanie dystrybutorom w sumie wisi, oni nie chca zeby z
produkcji pirackich kopii ktos zrodlo utrzymania sobie zrobil (bo
bedzie kopiowal duzo...)

--
Darek