Re: Problem z wizją

Autor: Paweł Starzyński <ppwytnij_at_wytnijstarzynski.com>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 20:40:37 MET DST

> Nie. Ale MSI IMO całkiem niezłe - te prawie 2 lata temu (wtedy kupowałem
> płytę) była to chyba jedna z lepszych płyt.
> Jak masz jakieś zarzuty do MSI - rzuć tu, to podyskutujemy (ew. na priva).

pierwszy masz juz w watku. Niewiele dobrego udalo mi sie przeczytac/uslyszec
na temat tych plyt... moze tylko ze sa tanie, a o puchnacych, wylewajacych
kondensatorach chyba najwiecej. Sam MSI mialem tylko jedna i to dosc dawno
temu, kiedy jeszcze specjalnie mnie to nie obchodzilo (gdyby nie lezace
pudelko w garazu, to pewnie bym nawet o niej nie pamietal ;) ). Ale w czym
wlasciwie problem? Napisalem - w uproszczeniu - nigdy nie kupie sobie mobo
MSI, a Ty teraz bedziesz mnie przekonywal zebym jednak kupil? Szkoda fatygi,
serio ;)

--
pozdr.,
vel.pa.