wieksze obciazenie portu USB

Autor: Yearecki <yearecki_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 20:20:01 MET DST

Witam

Posiadam laptopa toshiba satellite pro 4200 i podlaczajac pod port USB
koncentrator pasywny a do niego dysk twardy wyskakuje mi komunikat ze
przekroczylem limit zasilania i rozlacza mi port USB. Czy istnieje mozliwosc
zwiekszenia obciazalnosci pradowej portu USB?

Bylo by pewnie po klopocie gdybym mial dwa porty USB w laptopie i nie
musialbym podlaczac dodatkowego koncentratora USB w celu podlaczenia dysku.
No ale tak nie jest niestety wiec prosze was o pomoc czy da sie cos z tym
zrobic.