Re: kupno czy modyfikacja czupa

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 19:59:29 MET DST

Grzegorz J napisał(a):
> Mam pytanie czy bardziej na chwile obecna oplaca mi sie kupic nowy komputer
> (powiedzmy za 2000 zl w mediamarkcie) czy kupowac osobno kazdy komponent i
> wymieniac w starym kompie. stary komputer ma : celerona 466 mhz, 160 ram, 10
> gb dysku karta graf i dzwiekowa zintegrowana :)))

Tylko nie w Media MArkt! Po pierwsze teraz tam są WYŁĄCZNIE na
platformie Intela i przez doś długi czas tak będzie. Zapewniam Cię, że w
najbliższym czasie w MM nie uświadczysz sprzętu na platformie AMD. Po
drugie jakoś i komponenty. Są delikatnie mówiąc kijowe. Co z tego, że
masz np. Intela 3,06 GHz HT, skoro płyta będzie lipna. Lepiej sobie
zamów zestaw w jakimś sklepie komputerowym. Tylko niech to będzie sklep
funkcjonujący od kilku lat. Ja kupowałem w Logosie należącym teraz do
konsorcjum? SFK. I nawet targowałem się trochę.
A stary komp sobie zostaw, nie sprzedawaj go. Zrobisz sieć lokalną w
domu albo jako router użyjesz.
Pozdrawiam

--
Proximus