potrzebuje laptopa, sprzedawcy mnie olewaja... ;/

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 15:30:16 MET DST

niby glupia sprawa - pojsc do sklepu i kupic ;)
ale jestem klijentem o pewnych szczegolnych upodobaniach ;) i wcale nie
chodzi tu o skorzana bielizne, tylko potrzebuje
- sprzetowego LPT i COM(rs232) - do programatorow...
- >2 porty usb2.0,
- braku wlan-u wbudowanego, wkladam karte na pcmcia z gniazdkiem, lub
wbudowany wlan z gniazdkiem na zewnetrzna antene.
- ramu- jak najwiecej ;) ale 512M/1GB wystarczy
- nie potrzebuje hdd wiekszego niz 20GB, bo mam 250GB na usb2.0
- cdrw combo, niechce drogiego dvd-rw
- procesor - nie istotny byle byl Mobile (centrino, celeronM, p3 mobile...)
Oczywiscie chce wydac jak naj mniej - rowniez uzywane, poleasingowe...

I chcialbym by bylo to cos markowego (dell, compaq, ibm seria T ?) a nie
jakis gericom super power tv mango ;)

wiekszosc sprzedawcow rozklada rece "to sie nieda", albo trzeba dac
>6000zl albo dostac starocia na allegro za 1500zl bez usb2.0, z
zdechnieta bakteria...