Re: Czym sprawdzić napięcia na płycie głównej?

Autor: Bubby <mail_at_bubby.prv.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 14:05:03 MET DST

Użytkownik "ledka" <ledka36NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d7s4if$3nr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Montherboard monitor,

Mam, ale ten program to dla mnie czarna magia. Nie z niego nie rozumiem.

> jesli brzeczy to prawdopodobnie dlawiki w okolicy
> przetwornicy zasilania procesora lub w zasilaczu, naprawa polega na
zalaniu
> ich zywica epoksydowa lub klejem.

A co to ma dać?

BTW ja tego nie zrobię. W swojej karierze spaliłem już zasilacz, procesor i
grafikę, nie chcę więcej eksperymentować. Po tym jak straciłem grafikę, to
nawet w o/c już się nie bawię. Wolę dopłacić 200zł i mieć lepszą część niż
ryzykować jej uszkodzenie przy o/c lub moddingu.