Re: Pytanie o budowę pracownii informatycznej?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 22:37:09 MET DST

Jacek napisał(a):

> A potem ktoś się zreflektuje, że Linux to nie to i znowu kasa w błoto.
> Proponuję się od razu zastanowić co będzie tańsze. W jednej instytucji
> lokalnej zainstalowano tylko pakiet OpenOfficeOrg, ludzie natworzyli
> dokumentów całą górę. Potem ktoś się zreflektował, że nie wielu to może
> przeczytać poza urzędem - bo pracownicy nie umieli tego inaczej zapisać jak
> tylko domyślnie. Teraz jest pakiet MS, a informatyk siedzi nocami i
> przerabia dokumenty na zgodne formaty - bo on jeszcze coś wie i umie.

To może wypadałoby tym ludziom się nauczyć zapisywać dokumenty w innych
formatach? Poza tym są też uniwersalne formaty, które odczytać można na
niemal wszystkich komputerach, np. PDF. A dokumenty *.doc mozna zapisać
jako *.rtf.
Linux nie jest taki straszny. I choć sam nie pracuję w tym momencie pod
Linuxem, to jestem jak najbardziej za...

--
Proximus