Re: Via Latency patch

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 21:23:42 MET DST

Piotr w wiadomości <news:d7q6p8$f1c$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> Chciałbym się dowiedzieć co takiego robi właściwie ten patch (poza
> wcześniej wspomnianym wzrostem prędkości dysku), czy może czemuś zagraża
> lub nadwyręża jakieś podzespoły komputera? I dlaczego sprawiał problemy
> pod Win98SE a pod XP już nie?

Wersja 0.19? bo chyba nie byłeś mądry inaczej żeby instalować betę?
Powtórka z historii:
"VIAHardware.com zamieściła najnowszą wersję łaty dla chipsetów VIA, która
ma pomóc w kłopotach z kontrolerem IDE i dźwiękiem. Nowa wersja ma numer
0.19 i posiada następujące poprawki:
dodano obsługę kolejnych chipsetów
StandBy i Hibernate jest obsługiwane w Windows 2000 i Windows XP
prostsza instalacja
bit CPU Idle nie jest poprawiany, więc procesor powinien być chłodniejszy
dołączono patch VIA MWQ
Poza tym można się spodziewać niewielkiego przyspieszenia operacji dyskowych
oraz poprawienia jakości obrazu na kartach przechwytujących obraz. Patch
jest do ściągnięcia ze strony VIAHardware.com."

Ostatnia informacja (o viahardware) dawno nie aktualna, a u mnie jakość
obrazu na karcie tv się pogorszyła znacznie o nowe zakłócenia. Poza tym
działanie patcha zależy od danej konfiguracji sprzętowej, m.in. od tego ile
i jakie karty pci są w komputerze.
A w czymś, do czego nie chciało ci się zajrzeć, są odpowiedzi na twoje
pytania - plik faq.htm dołączony do patcha w wersji 0.19.

A tak krótko - jeśli masz któryś z problemów wymienionych w tym faq, który
naprawia ten patch, to lepiej go zastostuj...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel