Re: LiteOn SOHW-1673 i sygnalizacja

Autor: Gupik <gupik1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 17:13:34 MET DST

> Witam,
>
> Kupilem Nagrywarke Lite-On SOHW-1673S i niewarzne co robi
> czyta CD lub DVD, nagrywa CD/DVD, uaktualnia Firmware
> zawsz sygnalizuje na zielono (LED na przednim panelu).
>
> Moja poprzednia nagrywarka Lite-On LDW-451S zmianiala
> kolor sygnaliazcji zielnoy dla odczytu,
> czarwony dla zapisu itd, a ta nic miga na tylko na zielono.
>
> Czy to normalne zachowanie u 1673S

w tej nagrywarce to normalka :) moja rada, oddac do serwisu i próbowac
wymienic na inną, a jak już po gwarancji to wyje.... na złom,, i kupić
cokolwiek normalnego, np. NEC 3540 / LG 41653B / Pioneer 109/110 :)

ps. czy ktoś z was kupił już tego NEC,a ?? to niech napisze jak się
sprawuje, za info o tym modelu, Dzięki :)