Re: Notebooki desktopreplacer

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 14:37:55 MET DST

Od: Czajson <private@exit.pl>
    Temat: Re: Notebooki desktopreplacer

    rynek. Zarzucił nas jakością z najwyższej półki. ROTFL<<<<<

---
---
    szkoda że cytujesz tylko część wypowiedzi. to były takie rozważania
teoretyczne.
    niektóre dobrze zarządzane firmy, niekoniecznie informatyczne, wchodząc
na rynek robią wszystko by go przejąć. oznacza to postawienie na jakość przy
utrzymaniu niskiej ceny (przynajmniej do opanowania znaczącej części rynku.)
to takie teoretyczne podstawy marketingu. w praktyce rzdko się zdarza, bo
pazerni inwestorzy chcą szybkich zysków. dlatego dalej napisałam, że "gdzie
szukać takiej firmy?".
---
widzisz sierotko? w dzieciństwie nie jadłeś orzechów (podobno dobre na
rozum) i teraz masz zapluty monitor.
---
długo tu nie jestem ale zauważyłem, że masz bardzo dużo do powiedzenia
nie zawsze w kwestiach technicznych, a Twoje wypowiedzi są bardzo
arbitralne. zwykle jest tak, że bardzo szybko i aktywnie sie wymądrzasz, a
potem ktoś kto zna lepiej temat poprawia Cię.
---
więc może byś troch krytyczniej spojrzał na swoje wypowiedzi pod względem
ich zawartości merytorycznej i logicznej, wczytuj się w bardziej
skomplikowane posty, albo będziesz musiał zamontować wycieraczkę do monitora
z powodu opluwania go na widok każdej
wiadomości, której nie zrozumiałeś.
---
 nie za długie zdanie?
---
 "arbitralny" tzn bezwzględnie narzucający swoj opinię,
apodyktyczny...ojej, a "apodyktyczny", no... to mniej więcej to samo...
wyczajasz to?
---
 nie odpisuj bo się wypisuję z grupy
 zosia