Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 12:43:04 MET DST

Czajson w wiadomości <news:d7n95g$d72$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Widzę, że kolega dysponuje bardzo bogatym słownikiem.

Hej, to nie ja zacząłem z rzucaniem g..mi tutaj, mam jedynie zwyczaj starać
się być komunikatywny z rozmówcą ;PPP
Poza tym specjalnie mnie nie dziwią wulgaryzmy przy okazji dysput
fanatyków...

> BTW czego używasz

Aktualnie niczego (no może oprócz tego że tymczasowo "dobijam" starą
nagrywarkę CD liteona po bratanku, który kupił DVD-RW Pioneera).
Z Liteonem 1653 miałem kontakt wystarczająco długi, żeby go nie kupować -
nie wiarygodny sprzęt, i to bardzo nie wiarygodny. Z wieści w sieci wynika,
że z tym konkretnym modelem Liteona jest bardzo dużo problemów (w porównaniu
z wcześniejszymi), ale pewnie okaże się, że z następnymi nie będzie lepiej.
Obawiam się, że jakąś minimalną wiarygodność można mieć dopiero w przypadku
droższych nagrwarek: Pioneera, Plextora...
Kiedyś kupiłem Yamahe CD-RW 4x (drogie było, oj drogie) - wg dzisiejszych
kryteriów w głowie się nie mieści jej niezawodność i długowieczność...

> i co masz do LG, którego nagrywarek używałem od czasów 4x

Mowa o nagrywarkach DVD? Bo chyba nie CD-RW...
Miałem styczność (bardzo wątpliwej przyjemności) z CD, CD-RW, z DVD już nie
(żaden powinowaty lamer nie kupił i nie przybiegał z najmniejszymi nawet
problemami :), i z tego co opisywali użytkownicy dvd LG w sieci - na
szczęście nie. Więc jakoś nie wierzę, żeby nagle w kwestii DVD-RW w LG stał
się cud...

> aż do chwili
> kupna nagrywarki DVD i ŻADEN napęd nie był nigdy wadliwy, nigdy nie
> sprawiał kłopotów i nigdy się nie zepsuł.

No to pokaż ;) mi teraz tą Twoją nagrywarkę CD-RW 4x LG, nie zepsutą i nie
sprawiającą kłopotów - bo tak wynika ze słowa "nigdy" :P

--
Pozdrawiam,
  Gargamel