Re: recenzja klawiatura od maca

Autor: Trompele <trompele_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 01:11:45 MET DST

anego na ta klawiature.Moim zdaniem jest lepsza od ultraflatx, i nie

> Hmm, no dobrze, ale pod jakim wzgledem jest lepsza? Ja kupilem ultrax'a
> bo: 1.krótka akcja klawisza, 2.plaskie klawisze, 3. cicha. O tych rzeczach
> nic nie napisales, a sama kwestia urody.... to.... no wiesz - de gustibus
> non disputantum est ;)
>
> --
> Filip

Kwestia gustu. Dla mnie jest po prostu wygodniejsza. Cichsza napewno jest od
ultraflatx - nie ma takiego klikniecia, klawisze leciutko chodza, skok maja
w sam raz, nie tak maly jak ultraflatx i nie tak duzy jak standartowe
klawiatury. Zobaczymy jak z wytrzymaloscia, ale wyglada na dosyc solidna,
jest dosyc ciezka, nie lata po biurku. W sumie wyrazilem sie
nieprecyzyjnie, a moze niepotrzebnie dodalem te zdanie ze jest lepsza. Moze
po prostu jest bardziej bajerancka i nie ustepuje w wygodzie pisania innym
klawiaturom z wyzszej polki. jakby mi ktos teraz dal nowa ultraflatx to
zostal bym przy tej od maca.

Pozdrawiam