Re: EPSON perfection 3200 PHOTO

Autor: Polar <wawa197_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 22:06:20 MET DST

nie ujmując złośliwie... ja kupiłem skaner i drukarkę Epson'a i jestem
więcej niż zadowolony
profesionalna jakośc za małą kase

Canon ma dobre... cyfrówki, ale nie drukarki i skanery

drukarki robi dla nich ten sam producent co dla HP (jedna fabryka)

co do skanera... podobnie

A co do twojego skanera. Ja najpierw instalowałem sterowniki, a potem
podłączyłem skaner jak oprogramowanie o to poprosiło... wszystko działa u
mnie tip top