Re: Jaki uzywany Laptop?

Autor: LPoD <chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 20:11:57 MET DST

LUKY wrote:

> Witam, mam zamiar w niedlugim czasie, pod koniec czerwca, zakupic jakiegos
> taniego uzywanego Laptopa. Nie orjentuje sie totalnie na co zwrocic uwage
> w mobilnym sprzecie, do tego uzywanym. Kupuje uzywany bo nie mam za duzych
> wymagan, sprzet bedzie sluzyl do pisania prostych aplikacji w C++ pod
> linux'em(naprawde takich na max 150-200 linijek kodu,wiec sprzet klasy
> pentium II chyba wystarczy?),pisania w OpenOffice'ie,korzystanie z
> internet'u(malepiej zeby mial karte WLAN-ale to chyba do kazdego laptopa
> mozna ewentualnie dokupic osobno?) szczytem moich marzen jest obejrzec
> [...]

Kupiłem ostatnio coś takiego. IBM ThikPad 600E. Procesor PII 400, tak że
DivX-y wszystkie działają (po zainstalowaniu ffdshow i ustawieniu 16-bit
koloru, ale jednak). W 1000zł powinieneś się zmieścić. Licz się jednak z
tym, że na baterii popracujesz (zwykle nie należy wierzyć temu, co wypisują
sprzedawcy na Allegro o czasie działania na baterii - sam się o tym
przekonałem). Druga sprawa - pamięci do tego sprzętu są dosyć drogie (kość
256MB kosztuje ponad 200zł), a jak będziesz chciał pracować w OpenOffice,
to trochę RAM-u Ci się przyda.

 ch.

--
/* ocieramy się o siebie,