Re: Czy to juz koniec monitora?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 19:04:35 MET DST

> Cykać może z każdego niemal miejsca w układzie w.n. Dopóki nie
> otworzysz obudowy i nie zlokalizujesz gdzie cyka, nikt ci nic mądrego
> nie powie. Jakbym miał wróżyć z fusów, to bym powiedział że
> naprawialność tego będzie 50/50

Dzieje sie to poki co tak zadko, ze nie jestem w stanmie przewidziec kiedy to nastapi. A skoro cyka tylko raz to nawet nie wiem w
ktorym to jest rejonie. A gdy odlacze monitor i otworze obudowe to nie zobacze etykiety z napisem "Ten element cyka - nalezy go
wymienic" ;). Poprostu myslalem, ze komus zdarzylo sie cos podobnego i moglby mnie naprowadzic.
Pozdrawiam
Paweł