Re: Zmiana firmware w LG4163B

Autor: proletaryat <proletaryat_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 18:59:10 MET DST

wik napisal(a):

> u mnie w koncu na 104 nagrywa na tanie plyty, esperanza itp.
> na 103 nagrywala tylko czesc danych poprawnie, na podstawowej [101?]
> wogole nie traktowala tych plyt jako mozliwe do zapisu.

hm jakby poprawili zapis to (+) ale sam bios to nie wszystko
pozatym temat "tania plyta" co z tego ze nagrana poprawnie
jak po jakims czasie moze sie nie dac odczytac ...
jak ktos nie czytal to stary aczkolwiek jary watek
http://forum.divx.pl/viewtopic.php?t=3938
zreszta temat ciagle wart, bo duzo u nas podrobek

--
"Słowa przynależą do czasu,
milczenie do wieczności"