Re: aver tv cardbus albo inny zewnętrzny tuner tv

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 17:03:52 MET DST

Od: andrewjWYTNIJTO@op.pl <andrewjWYTNIJTO@op.pl>
    Temat: Re: aver tv cardbus albo inny zewnętrzny tuner tv

>>>>>Pozostaja ci recenzje w zagranicznych
    serwisach lub ewentualnie opinie uzytkownikow (?) tu
    http://sklep.benchmark.pl/pelny_15285.html <<<<<

    to ten aver. chyba najlepsze rozwiązanie. a jak u niego z nicamem?
przydałby się. czy mam rozumieć, że coś takiego posiadasz andrew?

http://sklep.benchmark.pl/pelny_12539.html<<<<<

    ten pinnacle jest mono, to lipa, jakiekolwiek inne wodotryski by
posiadał, nawet już nie czytałem dalej

    pozdr.
    z.