Re: OpenOffice...

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 16:39:56 MET DST

Użytkownik "kate" <buscio@post.home.pl> napisał w wiadomości
news:429f0e60$1@news.home.net.pl...
> Witam,
> zainstalowalem openoffice i co jakis czas ukazuje mi sie komunikat
> podczas otwarcia pliku tekstowego.
> Prosi o kontakt z administratorem itp....
> odinstalowalem i zainstalowalem ponownie ,ukazuje sie ten sam blad ???
> Czy ktos moglby podpowiedziec co jest nie tak ?
> Pozdrawiam

NTG.
Znając życie - zła instalacja wersji 1.1.4
- korzystasz pewnie z konta użytkownika innego, niż instalacja ?
Musisz:
- odinstalować Oo
- zainstalować na koncie z uprawnieniami administratora z przełącznikiem /net
- odpalić setup instalatora na każdym koncie użytkownika, gdzie ma działać Oo...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,