dvd i dzwiek

Autor: Piotr <zemar_zemar_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 14:57:46 MET DST

Posiadam leciwy sprzet, z plyta glowna ECS K7VZM.
Plyta ta ma zintegrowana karte dzwiekowa.
Zamierzam kupic nagrywarke DVD, glownie w celu archiwizacji, ale przy
okazji chcialbym takze moc obejzec od czasu do czasu jakis film na dvd.
Zeby miec dzwiek 5+1 trzeba miec odpowiedni zestaw glosnikow - to akurat
proste. Domyslam sie jednak, ze moja plyta glowna nie obsluzy 6 kanalow,
stad moje pytanie: w jaki najprostszy/najtanszy sposob przystosowac
komputer? Jaka niedroga karte dzwiekowa mozna kupic?
Prosilbym o jakies przyklady.
I przy okazji - czy Duron700 + GF2MX 32MB + 320MB RAM poradzą sobie z
odtwarzaniem filmow dvd? (nowe divx/xvid chodza bez problemu)

Pozdrawiam
Piotr