Re: SpeedFan - co do czego?

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 11:51:19 MET DST

> A ja chciałbym się dowiedzieć jak działa Automatyczna kotrola obrotów, bo
> mi nie działa :/ I po co jest delta prędkości w konfiguracji SFa.
Zależy od typu płyty głównej. Trzeba wejść do "configure", advanced, wybrać
"Chip" odpowiedzialny za sterowanie zasilaniem wiatraka (zwykle pierwszy z
listy), następnie przejść do PWM1 mode i zmienić na "Software Controlled".
To działa dla płyty K8NF-9, nie wiem jak w Twojej płycie to będzie ale
pewnie podobnie.
Po wykonaniu powyższej czynności, bez wcześniejszej konfiguracji SpeedFana
(Help and How-To) wiatrak może się wogóle wyłączyć.

Pozdr.
Marek